کد خبر: 1231220
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
 آرمین بینا 

جوان آنلاین: مأموران پلیس تهران در تلاشند تا قاتل فراری را که در تاریکی شب در یکی از خیابان‌های جنوبی تهران رفتگر جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده، شناسایی و بازداشت کنند. 
بامداد روز جمعه چهارم خرداد مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و گفت جسد خونین مردی را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران پیدا کرده‌است. 

 رفتگر خونین 
با اعلام این خبر به سرعت تیمی از مأموران پلیس راهی محل و کنار خیابانی در منطقه مسگر‌آباد با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که خون بدنش آسفالت‌های خیابان را رنگی کرده‌بود. 
مردی که حادثه را به مأموران خبر داده‌بود، گفت: «خانه‌ام در همین نزدیکی است. امشب تا دیر وقت میهمان خانه یکی از بستگانم بودم. دقایقی قبل راهی خانه‌مان شدم و در حال عبور از این محل بودم که چشمم به مردی افتاد که روی زمین خوابیده‌بود. فکر کردم او حالش بد شده و نیاز به کمک دارد، به همین خاطر به سوی او رفتم، اما وقتی نزدیک شدم، دیدم خونین روی زمین افتاده و خونش هم روی آسفالت‌ها پخش شده‌است. او نفس نداشت و معلوم بود فوت کرده‌است و من هم در حالی که شوکه شده‌بودم، بلافاصله حادثه را به پلیس خبر دادم.»
مأموران پلیس در ادامه با حفظ صحنه قتل، حادثه خونین را به بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران خبر دادند و لحظاتی بعد بازپرس جنایی هم همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. 
تیم جنایی کنار جسد مرد جوان جارویی را پیدا کردند که نشان می‌داد مقتول رفتگر شهرداری است و هنگام جارو زدن خیابان و در تاریکی شب در درگیری با فرد دیگری به قتل رسیده و قاتل هم از محل گریخته‌است. 

 دوربین مداربسته 
مأموران در گام بعدی هویت مقتول را شناسایی کردند و مشخص شد وی مرد جوانی به نام منصور و رفتگر شهرداری است. در گام بعدی تیم جنایی برای شناسایی عامل قتل فیلم دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اطراف آن را بازبینی کردند. یکی از دوربین‌ها نشان داد چند ساعت قبل از کشف جسد، مقتول در حال جارو کردن خیابان بوده که مرد جوانی به او نزدیک می‌شود. مرد جوان پس از اینکه کمی از او دور می‌شود، دوباره بر می‌گردد و با رفتگر شهرداری درگیر می‌شود. در جریان درگیری او با چاقو ضربه‌ای به رفتگر می‌زند و به سرعت از محل فرار می‌کند. 
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، مأموران به دستور بازپرس جنایی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل قتل رفتگر جوان آغاز کردند تا راز قتل وی بر ملا شود.

برچسب ها: پلیس ، رفتگر ، قتل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار